tisdag 24 februari 2009

En dagens-menu

Dagens bästa: Liten Späd har lärt sig stoppa in nappen själv när hon vaknar i spjälisen. Finally peace!

Dagens tråkigaste: En god vän har lagt ner sin blogg. Jag hoppas att den har lika många liv som katten och därmed återuppstår.

Dagens godaste: Semlan efter middagen. Idag var det ju som bekant Dagen.

Dagens spänning: Goda bästisarna ligger på förlossningen i detta nu och föder barn. Heja heja Gullin!

Dagens lögn: -Man dör inte förrän man är så gammal att man är trött på att leva (Fina Fyran funderar just nu mycket över döden)

Dagens roligaste: Att höra hur Lilla Arg och Herr Piano läser saga i soffan under stillsamma diskussioner.

Dagens sorgligaste: Herr Pianos nyskrivna låt "Father" som fick mig att gråta som en öppen kran. (-Varför gråter du mamma, tycker du pappas sång är så dålig? frågar Fina4an oroligt)

3 kommentarer:

Mrs Li sa...

Dagens bästa blogginlägg; Gäddan
;)

Gäddan sa...

Mrs li, du är då rackarns så söt! Framförallt nu i ditt fluffiga hår. (Lyllo dig, själv gömmer jag mitt råttstripiga under toppluvan. -Mamma, vuxna säger att man inte får ha mössa inne! -Mm...)

Söderberg sa...

oj
det sa du aldrig till mig
tack