onsdag 1 oktober 2008

Men för Guds skull!

Jag läser i Metro att en helsingborgsbo har fått en mango med en religiös hälsning inuti.
Det är fruktfibrerna som bildat orden Allah och Mohammed.
Människor vallfärdar dit för att få en glimt av frukten och dess mirakulösa innehåll.

Själv tycker jag det är ganska dålig stil att bara lämna sitt namn så där; jag menar vad menade Han, känns det inte lite som ett "Stoffe was here"?

Må så vara att det är ett tecken från Gud, men det intressantaste är väl i så fall vad själva _hälsningen_ egentligen var?

Annars bli det ju som att ringa någon och vråla:
-Hallå det är jag!!!! och klick, slänga på luren.

Snacka om snopet för det i andra änden:
-Jaha, men vad ville du då?!

5 kommentarer:

Söderberg sa...

Ha ha ha ha!!
Roligt!

Anonym sa...

Yep! Precis så.

Huskorset sa...

Jag skrattade högt!

Godiva sa...

Precis exakt så, man har tre sekunder på sig och vad säger man?

Underbart inlägg!!

[attle] sa...

HAHAHA!