söndag 15 mars 2009

Skelett i klädgarderoben

Jag har varit på vinden idag och rotat runt bland gamla reliker från ett tidigare liv.
Ursäkta, men fan vad man har haft sig!!!
I en sopsäck hittade jag en svart kort, tajt klänning med puffärm och röda små yttepytte rosor på. (Inköpt på HM:S barnavdelning i maj 1999.)
Jag minns att jag hade den på mig när jag landade på Heathtow en gång.
Iförd klänningen, pilotglasögon, svart cowboyhatt och knähöga supertajta platåstövlar från SkoUno på Gamla Brogatan.

Ja det var tider det!

4 kommentarer:

Huskorset sa...

WOW! Du måste vart coolast i stan.

Godiva sa...

Åh, nostalgitrippar, gratis underhållning! Vad du gör, kasta inget! Lägg i en låda märk Öppnas 2019 eller nåt : -)

Anonym sa...

Jag minns mina pistagegröna benvärmare med fasa. Men då var det skitsnyggt.

Gäddan sa...

Jag har faktiskt sparat en del klädsynder. Buffalo-skor någon, minns ni?
Det är ju en del av min historia och en anledning till att jag är den jag är idag.
Jag danades av platågypaskor, liksom.
Fräsigast i stan var bara förnamnet!