lördag 30 augusti 2008

Fan och lite piss.

I natt somnade jag inte förrän fem.
Det beror inte på att jag stod i baren på stan och morrade, utan på att jag var så uppjagad över gårdagens Hemnet-fynd.
Strax efter jag tuppat av i någon utsjasad dvala, väckte spädisen mig med ett hungervrål.

Idag har vi cruisat förbi drömmen med bilen ungefär så många gånger man kan, utan att bli gripen för uppseendeväckande beteende.
Jag kan verkligen tänka mig att flytta från min nyrenoverade pära.
Om jag får bo Där.

Fan!
Det är perfekt -det är hopplöst.

Jag dööööööööööööööööööööööööööööör!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7 kommentarer:

Sus sa...

Usch...
Hemnet är jobbigt.
Men ack så drömförlösande.

Huskorset sa...

Hejaheja! In i kaklet ba´.

Snokis sa...

Jag vet exakt hur du känner det! Fast, kan man verkligen bli gripen för UPPSEENDEVÄCKANDE beteende?

Gäddan sa...

Ja, det är en mildare form av förargelseväckande...
När man bara liksom ställer till med lite ovanligheter.

Godiva sa...

Ha ha! Uppseendeväckande beteende ÄR förargelseväckande åtminstone i mindre hålor.

Snokis sa...

Fler borde bete sig uppseendeväckande.

Gäddan sa...

Goda nyheter på husfronten:
Vi får komma och titta på huset redan på onsdag.
Fast undrar om jag spräcker min sign-grej då; jag fyller ju inte år förrän på söndag.