söndag 25 oktober 2009

Om jag får säga det själv

Ja, det får jag!
För om det är något man vet så är det att ingen kommer säga det åt en.
Det är dags för selfish lovebombing i höstträsket:

1. Jag är en jävligt rolig typ. Fråga Herr Piano.
(Som vet att det inte finns någon blogg jag skrattar så högt åt som min egen)

2. Jag är smart.
(Jag kan nog allt som är värt att veta)

3. Jag är en jättebra mamma.
(Kolla bara vilka sköna ungar jag har)

4. Jag är snygg.
(I alla fall när jag vill)

Ja, på det stora hela är jag nöjd med mig själv varje dag faktiskt.
Det finns inget jag vill ändra på, inte ens vid närmaste lilla eftertanke.

HURRA FÖR ATT JAG FINNS!

7 kommentarer:

Isidor sa...

Jag intygar rubbet.

lindawt sa...

hipp hipp för dig. puss.

Huskorset sa...

Hahaha! Faaan va gött å va dig!!! :D

Gäddan sa...

Tack vänner. Tack!!!!

Snokis sa...

Underbart! Grattis!

Godiva sa...

Hurra!!

[attle] sa...

Fan vad härligt!