tisdag 25 augusti 2009

Blä!

Ibland vill jag ge upp hoppet om hela mänskligheten.

Jo, för så är det; människor är så vidriga att det skulle räcka till att gråta sig till sömns över resten av livets alla nätter, och ändå skulle det bli äckligheter över.

Nej det har inte något med HerrPiano att göra, han är ta mig tusan den mest hyvens och rättskaffens kille man kan tänka sig.

Det är små lögner som folk drar på jobbet, gubbar med fru som raggar på fyllan, snålarslen som vill sko sig på andras bekostnad osv osv osv osv.

Fy fan säger jag bara - karman kommer att bita er jävligt hårt i arslet en vacker dag!
I hope!

5 kommentarer:

Söderberg sa...

det löser sig
kram

Huskorset sa...

så är det. tiden hinner ikapp dom.

Snokis sa...

Jag vet precis vad du menar. Börjar man tänka på hur saker är så orkar man fan inte leva.

fjortisensmorsa sa...

Oftast lyckas man bara släppa det men ibland blir man heligt förbannad över folks egoism, brist på empati och snålhet. Men jag tror på "What goes round, comes around"

Gäddan sa...

Skönt att få lite medhåll.
Nu är det glömt, om så inte förlåtet...