fredag 19 november 2010

Dag 7. (Det går bra nu)

Idag var jag ensam på min redaktion; alla redaktörer, producenter, assar och projektledare var på annan ort för kvällens sändning. Det kändes nästan som att vara elva år och home alone!

Jag vek förmiddagen åt att sy ihop det sista till helgens event och maila ut schema till teamet.
Efter att ha avnjutit en gröt till lunch och två fulkaffe framför datorn, passade jag på att titta efter hur Kaviarkillen hade det i sin redigering.
Det är faktiskt helt sinnesjukt spännande med alla olika konstiga delar som det finns av tv-produktion!

Eftermiddagen var jag egentligen klar med mitt, men stannade på posten för att vakta telefonen om någon skulle höra av sig och behöva eventuell assistans.
Mellan de olika samtalen passade jag på att förkovra mig i bolagets olika program som jag inte hunnit titta på förut.

Det var en skön avslutning på veckan, and i was so f*cking worth it!!!!

2 kommentarer:

Mrs Li sa...

Bra där! Du tar hand om dig :)

Isidor sa...

Appselut var du det! LÄTT!!!!