söndag 13 december 2009

Jobb = telefon

Jag har fått nytt projekt.
Ett jättelångt nygammalt.
För tydligen har Gädd-jäveln skött sig så väl att hon får följa med jobbet in i framtiden och komma tillbaka nästa säsong.

Det innebär jobb från början på mars till slutet av december.
Det innebär glädje och gamman eftersom jag tycker så mycket om att göra exakt det jag gör.
Men bäst av allt är att det innebär att jag faktiskt nästintill _måste_ skaffa en iphone!

(Det är bara Herr Piano som tvivlar över det hur oundvikligt det är, men det ska jag snart plocka ur honom!)

4 kommentarer:

lindawt sa...

Hipp Hipp Hurra för dig! Grattis till nya projektet (och den nya leksaken, förstås) Kram

Gäddan sa...

Jag har ju inte lyckats tjata mig till den än.
Men snart nog så!
Tack för dina glada hurra-rop!
Kram

godiva -feberyrar mest bara sa...

& det är ju snart jul också! Ett plus ett = två, minst.

Huskorset sa...

hurra! stort grattis!