lördag 18 juli 2009

Lilla Arg ställer till det



Idag har jag och tre små varit på stan. Det gick livat till må jag säga!
Som uppvärmning ramlade vi in i en babyaffär i Vasastan för att komplettera hjulstallet, och inhandlade en sulky. Butiken var av det fiiinare slaget och allt var tokdyrt. Under tiden jag betalade klättrade Lilla Arg in i skyltfönstret och satte sig på en liten trehjuling och körde omkull resten av pyntet. Jag försökte desperat få ut henne men det måste vara dvärgar som sköter skyltningen på det där stället, för det var helt omöjligt att klämma sig mellan glasrutan och dra ut ungen. Först när jag lockade henne med att hon kunde få köpa sig några nya nappar kom hon ut.
Nöjd.
(Sen satte hon igång larmet på Skansen också, men det är en helt annan historia)

2 kommentarer:

Godiva sa...

HEJA!!!

Snokis sa...

Stackars dig! Jag hade haft total andnöd i den situationen. Fast det får jag i och för sig för ingenting nu mera.