onsdag 24 mars 2010

Barnarbete

Idag var fyra av ungarna med på jobbet i olika omgångar.
Först Fina Fyran men han duger ju inte så mycket till mer än att spela dataspel och hämta vatten ur tappkranen i matsalen, så det behöver jag inte skrävla om.

Men på eftermiddagen kom Stortjejerna!
De flinka fjortisarna fick hjälpa Artistmyndigheten med att häfta ihop blanketter och nummerlappar. Och si! På mindre än två timmar hade det buntats mer än 2700 av mina små rekorderliga avkommor!

Tack tjejer, ni är bäst!
(Sen firade vi genom att äta ful-kina på Söder i goda vänners lag. Det var en härlig kväll.)

1 kommentar:

Godiva sa...

Hej Snygging!

Fan, nu blev jag sugen på ful-kina med allt friterat!:-)

Du, har du nån mailadress?

Maila gärna en rad på lovely_godiva@hotmail.com, jag skulle bli jätteglad o du ville komma förbi hos mig ibland!